Tuesday, June 2, 2009

Vombat Vollist ja elust-olust

Mul on praega jube lambaropsimaitse suus veel, sest olgem ausad, lammast on nunnu eemalt vaadata kyll ju ja ehk isegi on tore tema pead paitada, aga suhu teda kyll toppida ei synni. Igal juhul pakuti mulle miskit lammast maitsta just ja mul kaivad siiamaani kylmajudinad labi kere, kui ma selle peale m6tlen.

Aga see selleks...kui see lambateema just k6rvale jatta, siis muidu on kaike kunnossa, nagu meie kallid naabrid armastavad oelda. Traktoriga olen juba vana semu ja kui esimesed paevad sai vaikselt ringi kruiisitud, siis nyyd kiman juba klots p6hjas. Hiluxiga sain ka vahepeal veidi lahedasemaks ja kui eile lasti mul sellega siin paar korda farmiteid proovida, siis tana visati v6tmed katte ja saadeti kohalikku asulasse miskeid aiaposte tooma. Paris fun oli...terve tee korrutasin endamisi, et ma pean vasakule hoidma, ma pean vasakule hoidma, ma pean vasakule hoidma...ja j6udsin elusalt tagasi.

Kui siiamaani olid ainukesteks kohalikeks loomadeks, keda ma trehvanud olin, kolm kohalikku rotti, kes Melbourne'i raudteejaama taga oma asju ajasid, siis nyyd olen ma tuttav ka yhe vombatiga. Tegelt olen teda juba kaks korda nainud. Tundub, et tegemist on yhe ja sama lolli Volliga, kes vanadusest segi kamminud ja nyyd passib tyhja kuskil pollu peal ja ei jaga maast ega ilmast midagi. Muidu pidid nad pimedas ringi laskma ja valges ennast eriti ei naita.

Vombat ise on siuke miski kopra suurune elukas, kellele hullult meeldib auke kaevata. Ytleme nii, et kui meile ei meeldi mutionu augud ja kaigud, siis need on Volli tehtud miinivaljade k6rval poisikesed. Kui ma trakaga peaks yhte neist kogemata sisse p6rutama, siis l6ppeks see nali minu jaoks arvatavasti rool maos ja nina kuklas.

Ahjaa, see farm, kus ma praegu pesitsen on siukse vageva nimega, nagu Amfiteatri farm...Nagu mulle oeldi, tuleb nimi sellest, et meid ymbritsevad yhest kyljest Eesti m6istes ysna k6rged maed ja seega meenutab koht oma olemuselt antiigiaegset teatrit...loodame siis, et mina siin teatris miskit tola ei pea mangima.

2 comments:

  1. Sul päris äge seal siis küll,kimad autode ja traktoritega.Kas see traktor siis meie mõistes hull pill ikka muss sees ja muud mõnud.Mingeid putukaid ka seal ringi siblivad või?AA see lambavärk küll jube ma elusees ka sellist paska ei söö,aga magusat ka seal pakutakse ikka?

    ReplyDelete
  2. Traktor on traktor, ei ole seal mingit mussi. Ainuke muss on mootorimyrin, ega seal suurt midagi rohkem ei kuuleks ka. Putukaid ma pole kohanud veel...paari karbest ehk vaid. Magusat saan ka ikka jah...puuvilju peamiselt, veidi jatsi ka vahel:P

    ReplyDelete