Sunday, May 31, 2009

Farmer Johni esimene paev ehk arvuti tagant adra taha

No adra ma tegelt m6tlesin valja, aga ega palju puudu ka ei jaanud. Hommik algas igal juhul tiba hiljem, kui korralikule farmerile kohane, aga kuna on pyhapaev ja minu unega on veel lood suhteliselt segased, siis annan endale andeks selle. Igal juhul kymne ajal ajas lehmade ammumine ja vareste kraaksumine mind ylesse ja peale korralikku sahmakat vett nakku sain ma pildi ette ja tegin pisikese eine.

Peale seda asusin ma ome esimese suurema ettev6tmise kallale, ehk siis haarasin harjad ja lapid ja ambri kaenlasse ja asusin gaasigrilli puhastama. Olin Jaanettele ja Bruce'le lubanud selle asja ara teha ja kuna farmer peab oma s6na pidama, siis tagasiteed enam polnud. Grill oli omadega suht nirus seisus ja seega oli mul kuni 12ni paev sisustatud. L6unaks olin igatahes omadega vamis ja v6isin uhkusega oma katetood imetleda.

Vaike v6iku sisse ja olin taas valmis lahingusse lendama. Vastaseks osutus seekord aga minust miski 7 korda suurem elukas, milleks oli roheline John Deere'i trakats. Ma muidugi ei suutnud mainimata jatta ka, et ma olen trakatsiga s6itnud ja selle tulemusenaleidsingi ma ennast peagi keset p6ldu suur rull jargi lohisemas. P6llul 6nneks liiklusmarke ega teisi liiklejaid ei olnud ja seega minu arusaamad austraalia vasakpoolsest liiklusest sedakorda takistuseks ei osutunud ning 6htuks oli pool p6ldu siledaks lykatud...

Viie ajal laheb siin juba pimedaks ja ilm koos sellega ka faking jahedaks. Kohalikud 6nneks jagavad matsu ja selleks ajaks, kui kylm tati ninast valja tiris oli vana hea Hilux kohal ja viis mind kuuma duski ja sooja tassikest teed nautima...So far so good!

4 comments:

  1. niiet siis kohe traktorist valmis:)

    ReplyDelete
  2. Raudselt on samakapudelike ka põues olemas, juhuks kui Hilux peaks hilinema:D

    ReplyDelete
  3. Hihii, farmer! :D Ma kujutan juba ette, et Sul mingid lõhkised teksad jalas, mingi odav t-särk, nokats peas ja suits ees ning sõidad trakatsiga :D
    Meeldiv :D

    ReplyDelete
  4. Ma arvan, et ma olen Austraalai k6ige seksim farmer yldse:D Ytleme nii, et kuna ma just palju riideid ei viitsinud kaasa vedada, siis ma olen p6lla peal samade riietega, millega ma klubis oleks:D

    ReplyDelete