Wednesday, June 10, 2009

Lumi tuli maha

Nag tegelt kaa...hommikul kui aknast v2lja vaatasin, siis m2gede tipud olid lume all. Suht kreisi igal juhul ja nii palju kui ma nyyd uudiseid telekast n2inud olen, siis on k6rgemal veel rohkem lund ja ikka suhteliselt palju. Halb uudis on aga see, et hetke seisuga v2hemalt tundub, et suusakuurortid on oma neegrikarja suutnud selleks talveks kokku ajada ja minu laialisaadetud cv-d on senimaani ainult niipalju vastukaja tekitanud, et yhest keskusest 8eldi, et neil on praegu k6ik kohad t2idetud.

Kuna ilm kisub aina kylmemaks ja m2rjemaks ning erilist lootust ei paista olevat, et kuskil keskuses mingi tegevus mind ootamas on, siis on yha enam m6ttes plaan oma seljakott vajalikku kraami t2is toppida ja kuhugi sooja siirduda. See n2dal ootab mind veel ees 2 p2eva Melbourne'is, kuhu ma yhe B. sugulasega l2hen austraalia jalgpalli ehk siis footyt vaatama ja saan ka omaette veidi linnas ringi seigelda ja turisti m2ngida. J2rgmine n2dal igal juhul otsustan, mis edasi teen ja kuhu poole ning kuidas ma edasi liigun. Praegu tunduvad ilma poolest k6ige ahvatlevamad p6hjapoolsed alad, kus p2evane temperatuur on kusagil +30 kandis, mis tundub siin v2risedes kuradi ahvatlev.

2 comments:

  1. Põhjapoolusel oled või Austraalias?

    ReplyDelete
  2. Tüüp eksis mandriga..ikka juhtub..jogase peaga:)

    ReplyDelete